Usel bloggning

ursäkta för så sjukt dålig uppdatering nu i en vecka, men har känt att jag har velat ta de lugnt från allt & inte behöva  tänka på NÅT. så har inte haft så jättemycket intressant att skriva om, men nu kommer då lite längre inlägg om dagarna efter skolavslutningen!
 
Förra helgen hade Sofia poolparty hemma hos henne, och sen övernattning för mig & några fler. Hade sjukt kul med mycket skratt och lite sov, men det var de lätt värt! 
Sen i torsdags åkte jag, mamma, pappa och min bror till Gotland till några stugor i Slite som man kunde hyra, och sov där i två nätter och firade midsommar med vänner, 20 år sen mamma och pappa firade med dom, så antar att om  20 år så kommer vi träffas där igen på midsommarafton! 
På lördagen åkte vi till våran stuga på Gotland och sov i en natt, och åkte hem på söndag natt, 23:30 gick båten. Kom hem i morse runt 4 och sov till tjugo i 12, härligt!
Var med elin efter det och bara flummade, shit va kul vi hade! I morn blir det övernattning med elin och vara med henne hela dagen, sommarlov ska ju vara sommarlov! :)
Ska sova om ungefär en timme, funderar på att skriva nåt långt inlägg innan nu när jag varit usel på att uppdatera. 
 
Juste... Min iPhone är kraschad igen, har nog berättat det men det gör också att jag kanske inte uppdaterar så mycket därifrån heller, den laggar som attan...
Ska börja kolla efter en ny & se om de går att sälja den där. 
 

Kommentarer
Postat av: Jacqi Krook

men jag då? :( du va ju med mig & vandrade 6km och vi hoppade med knasen :*(

2012-06-27 @ 19:38:17
URL: http://poonnybruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback