Morniiiiin

Godmorgon!
Igår satt jag och mamma och kollade på lite saker på Hööks och såg att ridbyxorna vi skulle köpa i butiken fanns inne nu! Och så var det rabatt till 25:e så det var bara att snabba sig, vi hann få den. 
Så i övermorgon kommer de antagligen, kan ha dom med mig på ridlägret. 
 
Någon som har varit på Grällsta Ridcenter, hoppläger? Kommentera isåfall, jag vill veta hur dagarna såg ut osv! :)
Blir nog mobilupdate under dagen om blogg.se vill samarbeta med mig,  hmmm ;)
 
min syster som har fotat bilden...
usch vad jag saknar dig chivas... vi tänker på dig varje dag, och saknar dig som attan....

Kommentarer
Postat av: stephanie

fin blogg

2012-06-28 @ 11:23:49
URL: http://mylittleprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback