Kollar på gamla minnen

Fick lust att kolla på något som tar fram gamla goa minnen, så sitter just nu och kollar på Pippi Långstrump... och egentligen, det tar fram mycket minnen. För ungefär 4 - 5 år sen när jag var arg, så satte jag på mitt kasettband med Pippi, haha skum jag va...
Käkar lite godis & dricker cola medans, sitter perfekt nu!
Btw, var och köpte en ny cykel idag. Och den är sjukt skön o fin, lägger upp en bild i morgon. Köpt på Biltema, tipsar verkligen om deras cyklar, dom är super! :)
I morgon har jag inte så mycket sovmorgon egentligen, ska upp 8:45 & göra mig i ordning. Sen cyklar jag, eller får skjuts till trc och kollar när jacqi (www.poonnybruden.blogg.se) tävlar 50 cm med Fridolin. Du är bäst Jacqi & du är grym på att rida, det kommer gå toppen! :)

Nu ska jag kolla vidare på filmen, mer update kommer i morgon!

sant...

Kommentarer
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Hej! det var du som kommenterade om att du ville byta ut bilden i headern. Jag bloggar på en annan blogg men jag kan självklart byta! ♥

2012-06-10 @ 09:47:27
URL: http://brkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback