Vattenparken

Gick upp vid 9 idag, tog en lugn frukost och åkte sen iväg med mamma och min syster för att skjutsa henne till gården. Tog in en shettis som var hur söt som helst, en vitbrun skäck som hette anton, haha :D 
Sen åkte jag och mamma till en vattenpark i roma, väntade på resten av familjen och sen var det bara att bada! 
Stället var väldigt häftigt, det var lixom ett kalkbrott som dom hade gjort själva, och se hade dom en simbassäng fast med samma sorts vatten som i kalkbrottet. Hur häftigt och varmt som helst, ca 25-27 grader i vattnet :)
 
Jag & en vän har en STOR sak på gång, mer får ni veta när allt är klart! ;)
haha , nyfikna? 
 
 

Kommentarer
Postat av: BeckaKarlsson

Sv. En del har jag köpt i London men det mesta av det är köpt på Ebay.com & är super billigt! :)

kram

2012-07-25 @ 22:40:44
URL: http://beckasponny.blogg.se
Postat av: NellieB

Sv. Hahaha där var du snabb på rubriken :)

2012-07-26 @ 21:22:07
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback