Uteritten

Åkte till stan vid 1 idag, träffade en gammal vän och hennes mamma, min mamma var ju också med dårå ;)
Sen åkte vi till Gervide Gård och kollade runt på djuren, jag fotade lite och vi kollade på en guliller, så sjukt gullig! Haha, elin höll den - sen luktade hennes händer skit enligt henne :o 
men iallafall, på uteritten så hade jag en superfin korsning mellan tinker och gotlandsruss, tänk det ni! :D
Hur härlig ponny som helst, kanske en aning för stor runt magen... men men, haha! 
Vi galopperade typ halva tiden, travade rätt mycket och skrittade lugnt, en perfekt uteritt alltså! 
Nu taggar jag till ridlägret som är om typ 12 dagar, shit vad jag längtar :)
Efter det så kommer jag nog rida X lite för att se mer hur det känns osv, kanske rida ut med Ida & hennes häst? 
Åh, längtar såhääääär mycket! 
Har fått sånt skav på sistone av mina ridskor, har shortshaps till dom också men jag vill ha riktiga ridstövlar, så kollade in på HÖÖKS hemsida och hittade detta paret: 
 
Hur snygga som helst! Bara att samla ihop lite gamla ridsaker och sälja av, kanske ta lite från mina egna sparpengar också, hihi :D 
 
Nu ska jag försöka komma på nytt bloggnamn, och någon som kan hitta nytt utseende till min blogg. 
SKA börja om, HELT från början med bloggningen. Och jag ska blogga själv, så nu har jag bestämt DET. Bara typ 1000 andra saker kvar, hahaha :D 
 
TIPS på bloggnamn som jag kan ha? Kommentera NUUU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback