Medans jag är på ridlägret...

Ska försöka hitta någon som vill gästblogga här på diadora medans jag är på ridlägret som är om 9 dagar. Tänkte göra några inställda också, något speciellt ni vill läsa om? Kommentera så fixar jag ett eller flera om de går. Ska klura ut nåt själv också.
 
Ikväll kommer min syster hem från gården för vi ska gå upp tidigt i morgon, åker till fårö och badar osv :D
Sen, på lördag så åker jag tillbaka med elin till gården för att stanna där till onsdag eller torsdag, asså jag sover där, rider, sköter om djuren, hjälper till med inridningen och såna saker. Längtar så mycket, det blir ju som ett läger :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida och Bella

Vi vill jätte gärna gästblogga på din blogg ifall vi får

2012-07-30 @ 20:04:56
URL: http://fridabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback