******* gård

I morgon vid halv 12 så åker jag och mamma in till visby för att träffa en vän jag känt ända sen BB, ojoj många år ;)
Vi strosar runt i visby, fikar & äter lunch tillsammans, för att sen åka vidare till ******* gård och jag rider ut på en långritt på 2 timmar, hoppar, galopperar och rider genom lite vatten antagligen ;) Så vi har ringt och bokat en plats, taggar till det nudå!! :D 
På den gården dit jag ska, finns det även en MASSA andra djur som strutsar och såna annorlunda djur :)
Hoppas på lite halvdant väder då det inte är skönt nån stans att rida i stekande sol, haha. ;)
 
Nu ska jag kolla vidare på warg veum eller vad den heter, någon mer som ser på den på TV4? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback